Mgr. Kateřina Špalková

Bakalářská práce

The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners

The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners
Anotace:
Práce se zabývá použitím her při výuce a prověřování slovní zásoby u dětí mladšího školního věku, specifikuje tuto věkovou skupinu a popisuje proces osvojování druhého jazyka (angličtiny) a zejména pak nové slovní zásoby. Zmiňuje se také o možných způsobech výuky a „zábavných“ metodách prověřování slovní zásoby.
Abstract:
The thesis is dealing with the use of games for vocabulary presentation and revision to young learners, describes this age group and the process of second language, and especially new vocabulary, acquisition. Various “entertaining” methods of vocabulary teaching and revision are mentioned as well.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy

Práce na příbuzné téma