The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners – Mgr. Kateřina Špalková
Mgr. Kateřina Špalková
Bakalářská práce
The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners
The Use of Games for Vocabulary Representation and Revision to Young Learners
Anotace:
Práce se zabývá použitím her při výuce a prověřování slovní zásoby u dětí mladšího školního věku, specifikuje tuto věkovou skupinu a popisuje proces osvojování druhého jazyka (angličtiny) a zejména pak nové slovní zásoby. Zmiňuje se také o možných způsobech výuky a „zábavných“ metodách prověřování slovní zásoby.Abstract:
The thesis is dealing with the use of games for vocabulary presentation and revision to young learners, describes this age group and the process of second language, and especially new vocabulary, acquisition. Various “entertaining” methods of vocabulary teaching and revision are mentioned as well.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbmfs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy