Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání – Alexandra BENÍČKOVÁ
Alexandra BENÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání
Constructive Thinking in Tertiary Education
Anotace:
Cílem naší práce bylo zjistit z výzkumu úroveň konstruktivního myšlení u studentů vysokých škol. Jelikož studenti univerzit spadají do období mladé dospělosti, proto v první části teoretického úseku přibližujeme charakteristiku tohoto období a věkové rozmezí, s kterým budeme nadále v práci pracovat, protože také existuje nespočet definic a věkových mezníků, které určují tuto vývojovou fázi. Aby byla …víceAbstract:
The aim of our research was to determine the level of constructive thinking among students of university. As university students in the period of young adulthood, so the first part of the section closer to the theoretical characteristic of this period and the age range, with whom we continue to work to work, because also there are countless definitions and age limit-ing that determine the developmental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Jurčíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENÍČKOVÁ, Alexandra. Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Konstruktivní myšlení v terciárním vzdělávání
Alexandra BENÍČKOVÁ -
Generativita v mladé dospělosti v kontextu hédonického a eudaimonického pojetí osobní pohody
Šárka Strýčková