Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing – Martin PIVOŇKA
Martin PIVOŇKA
Bakalářská práce
Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of contextuality of verbal humour in film. It{\crq}s purpose is to point out a neccessity of understanding humouros effect of source language, and its authentic translation to target language.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou překladu verbálního humoru ve filmu. Snaží se poukazát na nezbytnost pochopení humorného efektu zdrojového jazyka, a jeho co možná nejvěrnější převedení do jazyka cílového.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
11104
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIVOŇKA, Martin. Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Francouzské frazeologismy obsahující názvy zvířat a jejich české ekvivalenty
Monika SYNKOVÁ -
Soubor divadelních recenzí pro Brněnský deník
Kateřina Lukáčová