Martin PIVOŇKA

Bakalářská práce

Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing

Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of contextuality of verbal humour in film. It{\crq}s purpose is to point out a neccessity of understanding humouros effect of source language, and its authentic translation to target language.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou překladu verbálního humoru ve filmu. Snaží se poukazát na nezbytnost pochopení humorného efektu zdrojového jazyka, a jeho co možná nejvěrnější převedení do jazyka cílového.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 11104

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Jan Pospíšil

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PIVOŇKA, Martin. Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma