Martin PIVOŇKA

Bachelor's thesis

Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing

Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing
Abstract:
This bachelor thesis deals with a problem of contextuality of verbal humour in film. It{\crq}s purpose is to point out a neccessity of understanding humouros effect of source language, and its authentic translation to target language.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou překladu verbálního humoru ve filmu. Snaží se poukazát na nezbytnost pochopení humorného efektu zdrojového jazyka, a jeho co možná nejvěrnější převedení do jazyka cílového.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 11104

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Jan Pospíšil

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PIVOŇKA, Martin. Marketing of the music industry {--} Local radio station marketing. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration

Theses on a related topic