Veronika Randáčková

Master's thesis

Výkonnostní nástroje internetového marketingu

Online Marketing Performance Tools
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou marketingových nástrojů dostupných v českém internetovém prostředí. Teoretická část popisuje charakteristické vlastnosti a výhody jednotlivých vybraných nástrojů a zejména se zabývá tím, jak lze pomocí těchto nástrojů dosáhnout marketingových i obchodních cílů. V aplikační části je představen zkoumaný elektronický obchod a pomocí webové analytiky podrobně …more
Abstract:
This thesis focuses on the effectiveness of marketing tools available in Czech internet environment. The theoretical part describes typical attributes and advantages of individual tools and observes the possibilities of achieving marketing and commercial goals by using these tools. In the application part, the surveyed e-shop is introduced and it's marketing tools are analyzed using web analytics. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2013
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34841

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management