Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky – Ing. Jitka Jelínková
Ing. Jitka Jelínková
Bachelor's thesis
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
The ways of argumentation and persuasion in advertising for washing powders and detergents
Anotácia:
Argumentace a přesvědčování v TV reklamě je jedním z nejdůležitějších pilířů tvorby reklamní kampaně. Každá reklama má „svého“ diváka. V dnešní době je na trhu mnoho pracích prášků, které se od sebe odlišují různou kvalitou, cenou a účelovostí, a proto si každý výrobek najde svého odběratele. Úkolem argumentace a přesvědčování v TV reklamě je okruh odběratelů rozšířit a zaujmout co největší spektrum …viacAbstract:
Argumentation and persuasion in TV commercials are one of the most important bases for the creation of an advertising campaign. Each commercial has its viewer. Nowadays, there are a lot of washing powders on the market, which differ in quality, price and purpose; therefore, each product finds a consumer. The point of argumentation and persuasion in TV commercials is to widen the spectrum of customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/meit8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama a podpora prodeje Basketbalového klubu BK Vyškov
Daniela Slouková -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Řešení reklamy, darů, podpory prodeje a sponzoringu z účetního a daňového hlediska
Alina Pankratova -
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Natálie Spáčilová -
Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside
Klára Vilímková -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr