Ing. Jitka Jelínková

Bakalářská práce

Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky

The ways of argumentation and persuasion in advertising for washing powders and detergents
Anotace:
Argumentace a přesvědčování v TV reklamě je jedním z nejdůležitějších pilířů tvorby reklamní kampaně. Každá reklama má „svého“ diváka. V dnešní době je na trhu mnoho pracích prášků, které se od sebe odlišují různou kvalitou, cenou a účelovostí, a proto si každý výrobek najde svého odběratele. Úkolem argumentace a přesvědčování v TV reklamě je okruh odběratelů rozšířit a zaujmout co největší spektrum …více
Abstract:
Argumentation and persuasion in TV commercials are one of the most important bases for the creation of an advertising campaign. Each commercial has its viewer. Nowadays, there are a lot of washing powders on the market, which differ in quality, price and purpose; therefore, each product finds a consumer. The point of argumentation and persuasion in TV commercials is to widen the spectrum of customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace