Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky – Ing. Jitka Jelínková
Ing. Jitka Jelínková
Bakalářská práce
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
The ways of argumentation and persuasion in advertising for washing powders and detergents
Anotace:
Argumentace a přesvědčování v TV reklamě je jedním z nejdůležitějších pilířů tvorby reklamní kampaně. Každá reklama má „svého“ diváka. V dnešní době je na trhu mnoho pracích prášků, které se od sebe odlišují různou kvalitou, cenou a účelovostí, a proto si každý výrobek najde svého odběratele. Úkolem argumentace a přesvědčování v TV reklamě je okruh odběratelů rozšířit a zaujmout co největší spektrum …víceAbstract:
Argumentation and persuasion in TV commercials are one of the most important bases for the creation of an advertising campaign. Each commercial has its viewer. Nowadays, there are a lot of washing powders on the market, which differ in quality, price and purpose; therefore, each product finds a consumer. The point of argumentation and persuasion in TV commercials is to widen the spectrum of customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/meit8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel -
Podpora prodeje a reklama minipivovaru
Kateřina Králová -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti respektující reakce spotřebitele
Miriam Trofimenková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Andrea Králová -
T: Současné pojetí fotografie v divadelním plakátu Činohry Národního divadla v Praze
Petra Vlčková -
Podpora prodeje v lékárenství
Veronika Babicová Petláková -
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Dominika Hloušková