Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. – Bc. Martina TKADLECOVÁ
Bc. Martina TKADLECOVÁ
Diplomová práce
Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
The Project Comparing the Effectiveness of Sales Based on Changes in Promotional Materials with Respect to the Costs and Sales in HP Tronic Zlín, s.r.o.
Anotace:
V teoretické části jsou na základě průzkumu literárních pramenů zpracovány teoretické poznatky orientované na danou problematiku. V praktické části je představena společnost, která je podrobena analýzám. Základem práce je projekt, kde je na základě výzkumných šetření provedeno zhodnocení související se změnou propagačních materiálů. Na závěr je porovnána efektivnost a jsou zhodnoceny přínosy nově realizovaných …víceAbstract:
The theoretical part is based on a survey of the literature developed theoretical knowledge focused on the issue. In the practical part is the company introduced, which is subjected to analysis. The basis of the project work, where on the basis of an assessment of research studies related to the change in promotional materials. Finally, it compares the effectiveness and benefits are evaluated newly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TKADLECOVÁ, Martina. \textit{Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6h3kxz/.
Jak správně citovat práci
TKADLECOVÁ, Martina. Projekt srovnání efektivnosti prodeje na základě změny propagačních materiálů vzhledem k nákladům a tržbám v HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Obchodní závod a jeho prodej
Ivana Grohmanová -
Veganství na prodej
Petra Bořková -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck