Strategická analýza okolí společnosti Globus ČR – Jan Baumruk
Jan Baumruk
Bakalářská práce
Strategická analýza okolí společnosti Globus ČR
Strategic analysis of the surroundings of the Globus ČR company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Globus ČR v.o.s., která se pohybuje v odvětví maloobchod s převahou potravin, nápojů a tabákových výrobků v nespecializovaných prodejnách a v detailnějším pohledu pak provozuje hypermarkety. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení hrozeb a příležitostí vzniklých během pandemie COVID-19. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Globus ČR v.o.s., which operates in the retail sector with a predominance of food, beverages, and tobacco products in non-specialized stores and in a more detailed look operate hypermarkets. The main aim of this thesis is to evaluate the threats and opportunities that arose during the COVID-19 pandemic. The thesis is divided into two parts, into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Petra Štamfestová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Právní dispozice s podílem ve společnosti s ručením omezeným
Radek Straka -
Strategická analýza firmy NUTREND D.S. a.s.
Bára Vernerová -
Marketingová strategie společnosti McDonald´s na českém trhu z pohledu udržitelnosti (s cílením na Generaci Z)
Matěj Škáva -
Ekonomická analýza Pivovaru Herold Březnice, a.s. v konfontaci s vývojem odvětví
Zdeněk Procházka -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová