Ing. Ladislav Centár, MBA

Bakalářská práce

Advertisement – new phenomenon of communication

Advertisement – new phenomenon of communication
Anotace:
Advertising has been crucial part of any successful company. Being visible and reachable has been the most important part of every business. Communication with customers mostly begins with good advertising campaign. In this thesis, we will investigate what impact each advertising style and approach has on customers. Moreover we will review what medium selection is currently the most important. Furthermore …více
Abstract:
Advertising has been crucial part of any successful company. Being visible and reachable has been the most important part of every business. Communication with customers mostly begins with good advertising campaign. In this thesis, we will investigate what impact each advertising style and approach has on customers. Moreover we will review what medium selection is currently the most important. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Linda Kozáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.