Advertisement – new phenomenon of communication – Ing. Ladislav Centár, MBA
Ing. Ladislav Centár, MBA
Bakalářská práce
Advertisement – new phenomenon of communication
Advertisement – new phenomenon of communication
Anotace:
Advertising has been crucial part of any successful company. Being visible and reachable has been the most important part of every business. Communication with customers mostly begins with good advertising campaign. In this thesis, we will investigate what impact each advertising style and approach has on customers. Moreover we will review what medium selection is currently the most important. Furthermore …víceAbstract:
Advertising has been crucial part of any successful company. Being visible and reachable has been the most important part of every business. Communication with customers mostly begins with good advertising campaign. In this thesis, we will investigate what impact each advertising style and approach has on customers. Moreover we will review what medium selection is currently the most important. Furthermore …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yyj2s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Linda Kozáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.