Bc. Veronika Dvořáková

Diplomová práce

Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements

Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá slovní hříčkou v tištěné reklamě, konkrétně pak vztahem mezi dvěma smysly této slovní hříčky. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž první část poskytuje teoretické zázemí pro část druhou – analýzu. Ta sestává ze dvou fází, z nichž první si dává za cíl pojmenovat a definovat vztah mezi dvěma smysly slovní hříčky a druhá fáze vztah mezi těmito smysly analyzuje …více
Abstract:
The diploma thesis Two Senses in a Pun, the Case of Print Advertisements deals with the relationship between the two senses in a pun. It is divided into a theoretical and a practical part. The former provides theoretical background for the latter which is the analysis. The analysis consists of two phases; the first one aims to name and define the relationship between the two senses in a pun and the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura