Kamila Repková

Master's thesis

Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach

Využití digitálního marketingu na sociálních sítích
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálního marketingu na sociálních sítích,konkrétně využitím marketingu na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je charakterizovata analyzovat digitální marketing v současnosti aplikován na sociálních sítích Facebooku aInstagramu a zároveň navrhnout možnosti zlepšení marketingové strategie použité na danýchonline sociálních médiích. Teoretická část definuje …more
Abstract:
The thesis addresses to problematic of digital marketing on social networks, especiallyexploitation of marketing on Facebook and Instagram. The aim of the thesis is to charakteriseand analyse digital marketing currently applied on social networks Facebook and Instagram andat the same time suggest possibilities of improvement of marketing strategy used on given socialmedia. The theoretical part of the …more
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou digitálneho marketingu na sociálnych sieťach,konkrétne využitím marketingu na Facebooku a Instagrame. Cieľom práce je charakterizovaťa analyzovať digitálny marketing v súčasnosti aplikovaný na sociálnych sieťach Facebooku a Instagrame a zároveň navrhnúť možnosti zlepšenia marketingovej stratégie použitej na danýchonline sociálnych médiách. Teoretická časť definuje …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 1. 2020
  • Supervisor: Vladimíra Khelerová
  • Reader: Kamila Matysová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78635