Kamila Repková

Master's thesis

Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach

Využití digitálního marketingu na sociálních sítích
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálního marketingu na sociálních sítích,konkrétně využitím marketingu na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je charakterizovata analyzovat digitální marketing v současnosti aplikován na sociálních sítích Facebooku aInstagramu a zároveň navrhnout možnosti zlepšení marketingové strategie použité na danýchonline sociálních médiích. Teoretická část definuje …viac
Abstract:
The thesis addresses to problematic of digital marketing on social networks, especiallyexploitation of marketing on Facebook and Instagram. The aim of the thesis is to charakteriseand analyse digital marketing currently applied on social networks Facebook and Instagram andat the same time suggest possibilities of improvement of marketing strategy used on given socialmedia. The theoretical part of the …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou digitálneho marketingu na sociálnych sieťach,konkrétne využitím marketingu na Facebooku a Instagrame. Cieľom práce je charakterizovaťa analyzovať digitálny marketing v súčasnosti aplikovaný na sociálnych sieťach Facebooku a Instagrame a zároveň navrhnúť možnosti zlepšenia marketingovej stratégie použitej na danýchonline sociálnych médiách. Teoretická časť definuje …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
  • Vedúci: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78635