Bc. Veronika Šromová

Bakalářská práce

Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou

Opportunities and threats of group testing of social-emotional competence in early school-age children
Anotace:
Cílem této studie bylo ověřit, do jaké míry je možné srovnávat výsledky získané individuální administrací socioemočních subtestů Inteligenční a vývojové škály pro děti ve věku 5-10 let s hromadnou adaptací týchž subtestů. Na vzorku 72 dětí byla měřena úroveň sociálně-emočních dovedností oběma formami testování. S polovinou vzorku bylo v první fázi realizováno individuální testování a o čtyři týdny …více
Abstract:
The aim of this research to test to what extent it is possible to compare results of individual and adapted group testing of social-emotional competence via socioemocional subtests of Intelligence and developmental scale for children in years 5-10. The level of social-emotional was measured in these two conditions on sample of 72 children. Half of the sample was first tested individually and four weeks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. David Macek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií