Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením – Kristýna Chrástecká
Kristýna Chrástecká
Bachelor's thesis
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
Customers Typology in the Sportswear Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá typologií zákazníků na trhu se sportovním oblečením. Analýza je vypracována na základě dotazníkového šetření a následné interpretace dat. V první části jsou nastíněna teoretická východiska spotřebitelského chování. Jsou uvedeny podstatné faktory ovlivňující spotřebitelské chování a typy nákupních situací. Na základě těchto kritérií je vypracována obecná typologie spotřebitelů …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the typology of customers in the sportswear market. The analysis is based on a survey and the interpretation of the collected data. The first part details the theoretical foundation of consumer behaviour. Important factors influencing consumer behaviour and types of purchase situations are presented. On the basis of this criteria, a general classification of consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143446
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Blanka Poczatková
- Reader: Gabriela Skotnicová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Shluková analýza
Tereza Grúzová