Ing. Alena Dítětová

Master's thesis

Produktový marketing ve společnosti České aerolinie, a. s.

Product marketing in Czech Airlines corporation
Abstract:
Práce je zaměřena na využívání produktového marketingu v oblasti letecké přepravy osob. Analyzuje aktuální nabídku produktů a služeb společnosti České aerolinie, a. s. a navrhuje jejich optimální kombinaci. Vytvořené produktové portfolio je hodnoceno z pohledu konkurenceschopnosti na leteckém trhu.
Abstract:
The focus of the work is on the usage of product marketing in the air transport. The work analyses the actual Czech Airlines offer of products and services and designs their optimal combination. The model product portfolio is assessed as an aspect of competitive advantage on the air transport market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dítětová, Alena. Produktový marketing ve společnosti České aerolinie, a. s.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics