Analýza vybraných podnikových činností stavební společnosti APB Zbůch – Pavel BÁRTA
Pavel BÁRTA
Bachelor's thesis
Analýza vybraných podnikových činností stavební společnosti APB Zbůch
Analysis of selected business activities of the construction company APB Zbůch
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je vytvořit analýzu vybraných podnikových činností konkrétní stavební společnosti APB Zbůch. V teoretické části jsou vysvětlena teoretická východiska dané problematiky, která se týkají logistiky a marketingových činností. V praktické části je představen podnik B & BC Zbůch a jeho hlavní činnost. Následně je provedena charakteristika a analýza vybraných podnikových činností …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is to create an analysis of selected corporate activities of a specific construction company APB Zbůch. The theoretical part explains the theoretical background of the given issue, which concerns logistics and marketing activities. In the practical part the company B & BC Zbůch and its main activities are presented. Subsequently, a characterization and analysis of selected …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTA, Pavel. Analýza vybraných podnikových činností stavební společnosti APB Zbůch. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová