Bc. Tereza Bělíková

Diplomová práce

Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy

Perception of Autonomy Support Rate in Upbringing and Education of Children of Primary School Age
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním míry podpory autonomie u žáků základní školy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola vymezuje školní věk- jeho psychologická specifika a věkové zařazení jedinců školního věku, druhá se věnuje vymezení výchovy v rodině, v poslední kapitole teoretické části je práce zaměřena na vzdělávání a vlivy rodiny na tuto oblast. Praktická část zjišťuje …více
Abstract:
This thesis looks into how primary school children perceive support of autonomy. The theo-retical part is divided into three chapters. The first chapter defines school age and its psy-chological characteristics, age range of school children. The second chapter defines family upbringing and the last chapter of the theoretical part focuses on education and the influ-ence the family has over this area …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bělíková, Tereza. Vnímání míry podpory autonomie ve výchově a vzdělávání žáků základní školy. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe