Obchodní strategie jako součást řízení kvality ve společnosti KwR Kovář, s.r.o. – Bc. Jan Štrkaň
Bc. Jan Štrkaň
Diplomová práce
Obchodní strategie jako součást řízení kvality ve společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Business Strategy as a Part of Quality Management in KwR Kovář, s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření obchodní strategie pro společnost KwR Kovář, s.r.o. Společnost se zabývá vulkanizací pryže, kovoobráběním a zámečnickou výrobou. Nově také nízkoenergetickými stavbami, které jsou podstatnou částí této diplomové práce. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou, která obsahuje také část projektovou. V části teoretické …víceAbstract:
This master thesis focuses on creating business strategy for company KwR Kovář, s.r.o. The company deals with rubber curing, metalworking and locks manufacturing. Nowadays, it also deals with low-energy buildings which is the main part of this master thesis. This master thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. Practical part deals with the project part. In theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTRKAŇ, Jan. \textit{Obchodní strategie jako součást řízení kvality ve společnosti KwR Kovář, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hjcrl/.
Jak správně citovat práci
Štrkaň, Jan. Obchodní strategie jako součást řízení kvality ve společnosti KwR Kovář, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Průmyslové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sociální sítě a jejich začlenění do marketingové strategie
Luboš Mašek -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
Johana Přádková