Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí – Martin Polický
Martin Polický
Bachelor's thesis
Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o využití marketingu v místním cestovním ruchu, jako konkrétní místní atrakci autor zvolil Znojemské podzemí.V práci je zpracována problematika turistického ruchu a marketingu, zejména pak marketingového mixu. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, analýza Znojemského podzemí, Brněnských kasemat, Brněnského podzemí a následná komparace zjištěných …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of marketing in local tourism, as a particular local attraction the author chose the Znojmo underground.The thesis analyzes the problems of tourism and marketing, especially marketing mix. The goal is, besides processing literature review on the issue, analysis of Znojmo underground, Brno casemates, Brno underground and subsequent comparison of the established …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/6hm11r/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLICKÝ, Martin. \textit{Využití marketingu v místním cestovním ruchu na příkladu Znojemského podzemí}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/6hm11r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix společnosti VVV Most spol. s.r.o.
Věra Gremlicová -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix a jeho realizace v procesu řízení podniku Škoda Auto
Jaromír Šetek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights