Rytmizace jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku – Bc. Radka PARDUBICKÁ
Bc. Radka PARDUBICKÁ
Diplomová práce
Rytmizace jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku
Rhythmization as the Means of the Development of Communication skill of Pre-school Children
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv rytmizace na rozvoj komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část má sedm kapitol a jsou v ní vymezeny základní pojmy vztahující se k rytmizaci. Uvádíme zde několik příkladů, jak můžeme rytmizaci rozvíjet. Poslední kapitola této části se zabývá významem rytmizace. Cílem praktické části je zmapovat úroveň rytmických schopností u dětí předškolního …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the influence of rhythmization on communication skill development of pre-school children. The theoretical part has seven chapters and it introduces the basic concepts related to rhythm. There are several examples mentioned of how we can develop rhythmization. The last chapter of this part deals with the importance of rhythmization. The target of the practical part is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Zveřejnit od: 8. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PARDUBICKÁ, Radka. Rytmizace jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí předškolního věku. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Metoda dobrého startu, její modifikace a aplikace v dnešní mateřské škole
Kristýna GALETKOVÁ -
Metoda dobrého startu v rozvoji komunikační schopnosti
Zlata Ficalová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Jitka Kučerová -
Stimulační program Metoda dobrého startu u dětí s vývojovou dysfázií
Eva Soukupová -
Metoda dobrého startu jako prostředek rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku
Magdalena JEŽOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva