Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti – Ing. Tomáš VICAN
Ing. Tomáš VICAN
Doctoral thesis
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti
Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region
Abstract:
Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně …moreAbstract:
This dissertation work covers the research the possible utilization of marketing activities for success of a film and use of film and audio-visual works for support of product, sector or a region. Basis of marketing is thinking in target groups. It is crucial to speak the language of the target group which needs to be addressed. Influence on the public opinion or affinity towards a certain product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Accessible from:: 30. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 8. 7. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VICAN, Tomáš. \textit{Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6hsum2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VICAN, Tomáš. Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Analýza marketingové komunikace video podcastu
Barbora Dokulilová -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková