Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti – Ing. Tomáš VICAN
Ing. Tomáš VICAN
Doctoral thesis
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti
Research of utilization of the marketing activities for the success of the film and utilization of the film for the support of a product, sector and region
Anotácia:
Disertační práce se zabývá výzkumem využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu, resp. audiovizuálních děl pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Základem marketingu je myšlení v cílových skupinách. Je třeba mluvit jazykem té cílové skupiny, která se oslovuje. Ovlivňovat veřejné mínění, respektive afinitu k určitému produktu, odvětví či oblasti, je možno dvojím způsobem, případně …viacAbstract:
This dissertation work covers the research the possible utilization of marketing activities for success of a film and use of film and audio-visual works for support of product, sector or a region. Basis of marketing is thinking in target groups. It is crucial to speak the language of the target group which needs to be addressed. Influence on the public opinion or affinity towards a certain product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 7. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VICAN, Tomáš. \textit{Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti} Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6hsum2/. [cit. 2024-03-28].
Jak správně citovat práci
VICAN, Tomáš. Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
Darya Shobonova -
Marketingová komunikace malé obce v oblasti cestovního ruchu s přihlédnutím k audiovizuální podpoře
Martina Peštová -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Prezentace jako nástroj komunikace
Barbora Váňová -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky
Klára Veličková -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Anastasiya Khovanska