Bc. Pavel Broum

Diplomová práce

Marketing a veřejný prostor

Marketing and Public Space
Anotace:
Diplomová práce „Marketing a veřejný prostor“ zobrazuje současnou situaci vizuálních proměn veřejného prostoru. Definuje veřejný prostor, možnosti jeho marketingového využití, jak formou legální, pomocí outdoor reklamy, tak nelegální, pomocí street artu. Práce popisuje outdoor reklamu a formáty, které využívá, psychologii vnímání reklamy a její regulaci v České republice i ve světě. Dále poukazuje …více
Abstract:
This thesis „Marketing and Public Space“ displays a present situation of the visual changes of a public space. The thesis defines a public space, posibilities of a marketing using of a public space by a legel form through the outdoor advertising, or an ilegel form through a street art. This thesis describes an outdoor advertising, the using formats, psychology of perception of advertising and the regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace