Bc. Pavel Broum
Master's thesis
Marketing a veřejný prostor
Marketing and Public Space
Anotácia:
Diplomová práce „Marketing a veřejný prostor“ zobrazuje současnou situaci vizuálních proměn veřejného prostoru. Definuje veřejný prostor, možnosti jeho marketingového využití, jak formou legální, pomocí outdoor reklamy, tak nelegální, pomocí street artu. Práce popisuje outdoor reklamu a formáty, které využívá, psychologii vnímání reklamy a její regulaci v České republice i ve světě. Dále poukazuje …viacAbstract:
This thesis „Marketing and Public Space“ displays a present situation of the visual changes of a public space. The thesis defines a public space, posibilities of a marketing using of a public space by a legel form through the outdoor advertising, or an ilegel form through a street art. This thesis describes an outdoor advertising, the using formats, psychology of perception of advertising and the regulation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yoi5l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Reklama & street art jako legální a nelegální formy privatizace veřejného prostoru.
Milena Pelinková -
Nákupní centra a veřejný prostor: studie o regulaci městského prostoru
Pavel Pospěch -
Gated communities a proměny současného městského prostoru
Miroslav Novotný -
Fenomén privatizace bezpečnosti ve 20. a 21. století – příležitost a riziko pro Českou republiku
Petr Kopřiva -
Zánik veřejného prostoru ve Spojených státech 20. století
Jakub Urbánek -
Angažovanost obyvatel Ostravy ve veřejném prostoru
Apolena MACKOVÁ -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede