Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách – Bc. Jitka Datinská
Bc. Jitka Datinská
Bakalářská práce
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Teacher's Science Portfolio as a Pedagogical Strategy of Science Education in Kindergarten
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se věnuje pedagogickým strategiím učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole v kontextu tvorby přírodovědného učitelského portfolia. Teoretická část práce má za cíl vymezit teoretická východiska přírodovědného vzdělávání dětí předškolního věku s důrazem na koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Teoretická část byla východiskem pro zpracování aplikační části …víceAbstract:
The presented bachelor's thesis is focused on the pedagogical strategies in science education in kinndergarten in the context of the creation of a teacher's science portfolio. The theoretical part of the thesis aims to define the theoretical starting points of science education of preschool children with an emphasis on the concept of inquiry based science education. The theoretical part was the starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DATINSKÁ, Jitka. \textit{Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6i3lfi/.
Jak správně citovat práci
Datinská, Jitka. Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Náměty na badatelsky orientované vyučování biogeografie ve vzdělávacích programech pro ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou
Jana BICANOVÁ