Bc. Klára BÁRTOVÁ
Bakalářská práce
Coca-cola-historie současnost
The Coca-cola company : the past and the present
Anotace:
V bakalářské práci na téma {\clqq}Coca-cola {--} historie a současnost`` je řešena celková image společnosti Coca-cola, její televizní a tištěné reklamy, způsob, jakým se snaží oslovovat své zákazníky a komunikovat s nimi a jak jsou vnímány jednotlivé výrobky této společnosti. Úkolem je zmapovat vývoj toho, jak se společnost prezentovala v průběhu let, jak se přizpůsobovala době a jak oslovovala jednotlivé …víceAbstract:
In this bachelor thesis on the topic "Coca-Cola - Past and Present" is solved by the overall image of Coca-Cola, its television and print ads, how they are trying to reach their custo-mers and to communicate with them how the individual products of this company are per-ceveived by their customers. The task is to monitor the evolution of how the company has presented over the years as a time to adapt …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13599
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Klára. Coca-cola-historie současnost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Balanced Score Card as a Tool for Performance Management: A Case Study of the Coca – Cola Company
Elena Petrova -
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Case study of Coca Cola and its strategy in the Russian Market
Maria Shkurenko -
Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company
Lukáš Masák -
Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie
Barbora Nováková -
Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company
Martin Škurek -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar