Bc. Jan Voitl

Bachelor's thesis

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je klamavá reklama. Zabývá se problematikou nekalého soutěžního jednání a souvisejících témat. Součástí práce jsou teoretické poznatky z oblasti hospodářské a nekalé soutěže, reklamy a její regulace. Zvláštní pozornost je věnována právní úpravě a možnostem ochrany proti klamavé reklamě.
Abstract:
The theme of bachelor thesis is misleading advertising. It deals with the issue of unfair competitive practices and related topics. Part of the thesis are theoretical knowledge in the field of competition and unfair competition, advertising and its regulation. Special attention is paid to the legal regulation and possibilities of protection against misleading advertising.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
  • Vedúci: JUDr. Taťana Sommerová
  • Oponent: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Legal Specialization / Law and Business