Naděžda Melnykovyčová

Bakalářská práce

Vliv války na Ukrajině na marketingovou komunikaci lokálních podniků

The impact of war in Ukraine on the marketing communication of local bussiness
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv Války na Ukrajině na marketingovou komunikaci lokálních podniků“ zkoumá dopady konfliktu na ekonomiku, marketingovou strategii a spotřebitelské chování. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci, historii ruské agrese proti Ukrajině a marketingu v období krizových situací. Praktická část práce provádí hloubkovou analýzu vztahu mezi konfliktem a marketingovou strategií …více
Abstract:
The bachelor thesis „The Impact of the War in Ukraine on Marketing Communication of Local Businesses in Ukraine“ examines the impact of the conflict on the economy, marketing strategy of businesses, and consumer behavior. The theoretical part is devoted to marketing communication, the history of Russian aggression against Ukraine, and marketing in crisis situations. The practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.