Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o. – Bc. Martin HUBÁČEK
Bc. Martin HUBÁČEK
Master's thesis
Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.
The CRM elements implementation in the Autokom, spol. s r. o.
Abstract:
V první části své diplomové práce zpracovávám informace získané z odborné literatury, časopisů a ze zdrojů na internetu. Zaměřuji se na definici pojmu CRM, na popis jeho jednotlivých částí a současné trendy v používání CRM a jeho možné přínosy. Popisuji jednotlivé kroky při implementaci systémů do podniků a uvádím výhody a nevýhody zavádění systému. V analytické části představuji společnost Autokom …moreAbstract:
In my dissertation´s first part I analyse IT literature, magazines Internet resources information. First I target the CRM general concept definition, CRM part´s description and actual trends in CRM usage and its benefits. I describe CRM systems implementation steps in the companies and mention the main advantages and disavantages. In the analytical part I present Autokom company, its history, progress …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
6420
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUBÁČEK, Martin. Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Segmentace zákazníků obchodní společnosti s využitím metod shlukové analýzy
Markéta Nesrstová -
Segmentace portfolia potenciálních zákazníků
Jiří Matoušek -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lucie Flachsová -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
David Polák -
Segmentace zákazníků vybrané firmy
Markéta VILTOVÁ