Petra Červená

Bakalářská práce

Hodnocení vnímaní reklamních kampaní pivovaru Bernard

Evaluation of advertisement campaigns produced by family brewery Bernard
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením tří reklamních kampaní pivovaru Bernard, které se objevily jako venkovní reklama i v online prostoru. Práce porovnává výsledky dotazníkového šetření s reakcemi, které kampaně vyvolaly v době jejich zveřejnění. Pro zjišťování dat bylo použito dotazníkového šetření s otázkami charakterizujícími obsah kampaní. Šetření bylo následně vyhodnoceno a interpretováno pomocí jednoduchých …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with evaluation of three advertisement campaigns, produced by family brewery Bernard, that appeared as an outdoor and online advertising. Thesis compares all results of a questionnaire with reactions, that campaigns triggered during their publications. To get necessary data, the questionnaire was based on simple questions characterising the content of each campaing. The questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73163