Bc. Tereza Brůzlová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie BV Auto Zlín s.r.o.

Marketing Strategy of BV Auto Zlín s.r.o
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. Práce je rozdělená na tři části. V teoretické části dochází k vysvětlení základních pojmů a popsání jednotlivých analýz, které jsou dále aplikovány. Analytická část se na základě teoretických východisek soustřeďuje na detailní popis a analýzu situace firmy. V návrhové části dochází dle poznatků z teoretické a analytické části …více
Abstract:
This thesis is focused on the marketing strategy of the chosen company. It is divided into 3 parts. In the theoretical part you can find an explanation of the key terms and a description of a particular analysis, which are later on applied. The analytical part, based on the theoretical basis, is focused on the description and analyzed situation of the company. In the last, proposing part, the proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Jančová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management