Projektová výuka v současném primárním vzdělávání – Michaela LIGOCKÁ
Michaela LIGOCKÁ
Diplomová práce
Projektová výuka v současném primárním vzdělávání
Project Teaching in the Current Primary Education
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je problematika projektové výuky a její využití na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část čerpá z literárních zdrojů a zaměřuje se na objasnění základních informací a terminologie projektového vyučování ? cíle a pojetí primárního vzdělávání, humanizace školy, výukové strategie, projektová výuka. Cílem praktické …víceAbstract:
The main topic of this diploma thesis is problems of project teaching and its application in primary school. The work is divided into theoretical part and practical part. Theoretical part draws from literature and concentrate on clarification of basic informations and terminology of project teaching ? goals and concept primary education, humanization of school, educational strategies, project teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zveřejnit od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIGOCKÁ, Michaela. Projektová výuka v současném primárním vzdělávání. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Turgeněv a jeho pojetí nihilismu (na základě románů V předvečer a Otcové a děti)
Matěj Poláček -
Tematické a jazykové shody a rozdíly v českých a ruských říkadlech a rozpočítadlech
Viktor VYMAZAL -
Možnosti a meze využití školní webové stránky žáky a učiteli na základní škole.
Václav NÁDVORNÍK -
Pacifismus a válka v myšlení Tomáše Garrigua Masaryka a Ernesta Denise
Terezie Cajzlová -
Eudaimonické a hedonické pojetí životní spokojenosti a jeho proměny v dospělosti
Radka CIESLAROVÁ -
Výukový postup dětského aerobiku v rámci primárního vzdělávání
Barbora OKLEŠŤKOVÁ -
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Nikola KUBNÁ -
Využití lapbooku ve vlastivědném vzdělávání na 1. stupni ZŠ na příkladu Šumperska
Helena Urbánková