Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech. – Zuzana Kosová
Zuzana Kosová
Diplomová práce
Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Comparison of marketing strategies of television stations in the Czech Republic in 1990s
Anotace:
Diplomová práce porovnává marketingové strategie televizních stanic v České republice v 90. letech. Zaměřuje se na strategie segmentace, značky a positioningu. První část definuje teoretické pojmy. Praktická část popisuje vývoj televizního trhu v ČR a analyzuje a porovnává marketingové strategie jednotlivých televizních stanic. Poslední kapitola se zabývá aktuálními trendy televizního trhu.Abstract:
This diploma thesis compares marketing strategies of TV stations in the Czech Republic during 1990s. It focuses on segmentation, brands and positioning. The first part defines theoretical terms. Practical part describes television market in the Czech Republic and analyzes and compares marketing strategies of individual TV stations. The last chapter highlights current trends in respect of television …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Tomáš Raiter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19960
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
Viktor Petr