Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků – Martin Bc. Pištora
Martin Bc. Pištora
Master's thesis
Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků
Abstract:
Analýza rozdílných přístupů v prodeji a propagaci originálních léků a generických následovníků. Výzkum, který by měl potvrdit, zda originální léky jsou propagovány na základě kvality a nižších vedlejších účinků a generika na základě ceny. Zda na propagaci mají vliv postoje lékařů, pojišťoven a lékárníků? Popis současné situace na českém trhu, zákonná omezení.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2462
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2007
- Supervisor: Ondřej Lešetický
- Reader: Rudolf Střítecký
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Zavádění nového výrobku na trh
Marika Vingrálková