Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků – Martin Bc. Pištora
Martin Bc. Pištora
Diplomová práce
Rozdíly v propagaci a prodeji originálních a generických léků
Anotace:
Analýza rozdílných přístupů v prodeji a propagaci originálních léků a generických následovníků. Výzkum, který by měl potvrdit, zda originální léky jsou propagovány na základě kvality a nižších vedlejších účinků a generika na základě ceny. Zda na propagaci mají vliv postoje lékařů, pojišťoven a lékárníků? Popis současné situace na českém trhu, zákonná omezení.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2007
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Rudolf Střítecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Zavádění nového výrobku na trh
Marika Vingrálková