Jan Braunšleger
Bakalářská práce
Festival Let it Roll
Let it Roll Festival
Anotace:
Práce s názvem Festival Let It Roll – Vybrané prvky marketingové komunikace se věnuje některým marketingovým přístupům a komunikacím, které jsou tento festival typické. Práce si klade tři základní cíle: za prvé představit vybrané marketingové poznatky relevantní pro pořádání hudebního festivalu, za druhé přiblížit historii a současnost festivalu Let It Roll a za třetí pomocí empirického šetření reflektovat …víceAbstract:
Diploma thesis „The Let It Roll Festival – Specific ways of marketing communication” deals with specific marketing approaches and communications, wich are typical for this particular festival. This thesis defines three main goals: a) To introduce chosen marketing approaches relevant for organizing music festival, b) To summarize history and present situation of Let it Roll festival, and c) To reflect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/pfrsn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Vít Kouřil
- Oponent: Mgr. Zuzana Ježková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/pfrsn/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský záměr pořádání hudebního festivalu
Michaela Stupková