Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů – Bc. Kristýna Vařeková
Bc. Kristýna Vařeková
Diplomová práce
Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů
Analysis of Consumer Purchasing Behavior
Anotace:
Diplomová se nazývá Analýza chování spotřebitelů při nákupu oděvů. Zabývá se nákupním chování lidí a vlivem faktorů udržitelnosti v oblasti módy. Hlavním jejím cílem je zjistit, kolik procent spotřebitelů Olomouckého kraje je ovlivněno faktory udržitelnosti při nákupu oblečení. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou velkých celků. První z nich se zabývá spotřebitelem a jeho nákupním chováním. …víceAbstract:
Abstract: The diploma thesis is called Analysis of consumer purchasing behavior. The main topic is cosumer purchasing behavior and aspects that affect it. Its main aim is to find out what percentage of consumers in the Olomouc Region is affected by sustainability factors when buying clothes. The theoretical part of the work is divided into two large parts. The first deals with the consumer and his …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Omar AMEIR, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vařeková, Kristýna. Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů. Olomouc, 2021. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Udržitelné produkty a chování spotřebitele
Karolína Nohejlová -
Chování spotřebitele při nákupu udržitelných produktů
Pavel Kymla -
Faktory ovlivňující chování českého spotřebitele v oblasti udržitelného oděvního průmyslu
Kateřina Vykuková -
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
Lucie Šimáková -
Chování spotřebitele ve vztahu k udržitelným retailovým firmám
Tereza Koubková -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Jana Gregarová -
Udržitelné chování českého spotřebitele v oblasti bydlení
Aneta Lantorová -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva