Pavlína Horáková
Bachelor's thesis
Klíčové faktory prosperity střední firmy
Key factors of prosperity in middle company
Abstract:
Bakalářská práce popisuje současný stav střední firmy v oblasti managementu, marketingu, finančního a personálního řízení a ve všech oblastech navrhuje opatření pro dlouhodobý a krátkodobý časový horizont, které by měly zvýšit prosperitu konkrétní střední firmy. V České republice tvoří střední podniky 99,8% všech podniků a představují stabilizátor společnosti. V malých a středních podnicích nejsou …moreAbstract:
The bachelor work describes the current situation of the middle company in the spheres of management, marketing, financial management and human resource management. In every sphere suggests steps for long and short term, which should lead to heighten the prosperity of the middle company. In Czech Republic present middle companies 99, 8 % of all companies and play the role of society's stabilizer. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22385
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2010
- Supervisor: Václav Řehoř
- Reader: Jitka Srpová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social Economy in Middle East - Palestinian Case Study
Ayesha NAZIR -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Klíčové faktory prosperity firmy podnikající na finančních trzích
Libor Rajský -
Nástroje oživení prosperity podniků služeb
Eva Roupcová -
Návrh na zvýšení prosperity firmy v segmentu MSP
Daniela Černá -
Faktory prosperity malého podniku
Filip ŠPLÍCHAL -
Majetek firmy jako zdroj prosperity
Jiří Číhal -
Faktory prosperity malé firmy
Matěj BEJTIC