Phuong Hoai Anh Nguyen
Master's thesis
Vietnam seafood export to Europe
Export vietnamských mořských plodů do Evropy
Abstract:
Diplomová práce zkoumá obchodní možnosti proniknutí vietnamských mořských plodů na evropský trh. Rozhodující faktory úspěchu jsou analyzovány za účelem identifikace správné metody vstupu. Dále je v práci diskutován mezinárodní a evropský obchod a environmentální bariéry zahrnující významné faktory podnikatelského prostředí. Proces pronikání na zahraniční trh byl upraven tak, aby respektoval specifika …moreAbstract:
The thesis searches the trade possibilities for Vietnam seafood, mainly the potential for penetration into the European market. The decisive success factors are analysed to identify the proper method of entry, next the international and European trade and environmental barriers including the significant factors of business environment are discussed. The foreign market penetration process was modified …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcel Ševela, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / European Studies
Theses on a related topic
-
Import a export vybrané společnosti mimo země EU v souvislosti s mezinárodně obchodní politikou České republiky
Michaela Vildová -
Obchodní politika Ruska
Michael Šefčík -
Zahraničně obchodní politika České republiky a Číny
Marek Vaniš -
Vnější obchodní vztahy EU - společná obchodní politika jako nástroj prosazování politických a bezpečnostních cílů EU
Ondřej Schmid -
Obchodní politika Chile za Augusta Pinocheta
Lucie Odehnalová -
Možnosti vstupu vybrané společnosti na trh Vietnamu
Truong Do Xuan -
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček -
Analýza faktorů ovlivňujících strategii zavádění modelu na nový trh
Ondřej Pech