Řídící jednotka pro čtyřkvadrantový měnič pro DC motory s permanentními magnety – Bc. Michal Foltýn
Bc. Michal Foltýn
Master's thesis
Řídící jednotka pro čtyřkvadrantový měnič pro DC motory s permanentními magnety
Control unit for four-quadrant converter for DC motors with permanent magnets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kompletní realizací řídící jednotky s jednočipovým mikrokontrolérem pro ovládání čtyřkvadrantového měniče pro DC motory s permanentními magnety. Zaměřuje se zejména na softwarovou realizaci regulačního obvodu. Na konci práce je popsáno testování zkonstruované jednotky.Abstract:
The Thesis deals with complete realization of control unit with one-chip microcontroller for driving of four-quadrant converter for DC motors with permanent magnets. It focuses especially on software realization of control circuit. The testing of construct unit is described in the end of the thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Jiří Šimánek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTÝN, Michal. \textit{Řídící jednotka pro čtyřkvadrantový měnič pro DC motory s permanentními magnety}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2008. Available from: https://theses.cz/id/6jnyin/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Foltýn, Michal. Řídící jednotka pro čtyřkvadrantový měnič pro DC motory s permanentními magnety. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Infrastructure
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.