Role strachu v komunikaci o environmentálních tématech – Bc. Iva Sobotková
Bc. Iva Sobotková
Bakalářská práce
Role strachu v komunikaci o environmentálních tématech
The role of fear in communication of environmental issues
Anotace:
Práce pojednává o roli strachu v komunikaci o environmentálních tématech. Zodpovídá otázku, zda vyvolávat strach v environmentální komunikaci, a pokud ano, za jakých podmínek. Nejprve představuji samotný pojem strachu i pojem environmentálního strachu. Dále se zaměřuji na důležité teoretické modely a dosavadní poznatky o vyvolávání strachu v komunikaci. Tuto tématiku pak zužuji na environmentální kontext …víceAbstract:
This thesis deals with the role of fear in communication about environmental issues. It answers the question, whether to cause fear in environmental communication and, if so, under what conditions. I first introduced the concept of fear and the concept of environmental fear. I also focused on important theoretical models and existing findings about causing fear in communication. Then I narrowed this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cscrv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Renata Svobodová
- Oponent: doc. Mgr. Bohuslav Binka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu
Hana Boldišová -
Tři typy persuasivní komunikace – expertní důvěra, motivace a strach (case study)
Sára Dvořáková -
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Libuše Kalkus Kameníčková -
Využití apelu strachu v reklamě
Jana Bartoňková