Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. – Ondřej Beneš
Ondřej Beneš
Master's thesis
Ocenění společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
The valuation of Zámecké vinařství Bzenec s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. k 1.1.2018. V první kapitole je společnost podrobena finanční analýze. V druhé kapitole se zaměřím na strategickou analýzu, kde prozkoumám faktory, které ovlivňují trh vína. Třetí kapitola se věnuje generátorům hodnoty. Čtvrtá kapitola představuje finanční plán, kde se agregují výsledky z generátorů hodnoty. Pátá kapitola …moreAbstract:
The aim of this thesis is to estimate the objectivized value of company Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. as of 1. 1. 2018. Financial analysis is carried out in the first chapter. In the second chapter I target strategic analysis, where I examine factors that influence the wine segment. The third chapter aims at value generators. The fourth chapter represents a financial plan while using calculation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80701
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Radana Šmídová
- Reader: Petr Horák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Theses on a related topic
-
Rebranding společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Eva Bednářová -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
Ivo KAŇOVSKÝ -
Srovnání vlivu hnojiva Vermesfluid na zdravotní stav odrůdy révy vinné Rulandské bílé na Zámeckém vinařství Třebívlice s. r.o
Aneta Raušová -
Strategický plán marketingové komunikace vinařství Arcibiskupské zámecké víno Kroměříž s.r.o.
Romana Mlýnková -
Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko
Jana Durďáková -
Ocenění společnosti Sportisimo s.r.o. a analýza vlivu nového managementu na tvorbu hodnoty
Matyáš Rejchrt -
Finanční plán a tvorba hodnoty společnosti Vobosystém, s.r.o.
Martina Pokorná