Mobilní aplikace s umělou inteligencí pro hraní piškvorek – Jan SONNEK
Jan SONNEK
Bakalářská práce
Mobilní aplikace s umělou inteligencí pro hraní piškvorek
Mobile application with artificial intelligence for Tic-Tac-Toe playing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití umělé inteligence při tvorbě mobilní aplikace pro operační systém Android. Za tímto účelem byla vytvořena mobilní aplikace Tic Tac Toe, která slouží jako ukázka využití jednoho z herních algoritmů (Minimax) s mobilním zařízením. Nejprve bylo zapotřebí vysvětlení umělé inteligence, její definice a jednotlivé oblasti, které zde spadají. Po tomto seznámení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of artificial intelligence in the creation of a mobile application for the Android operating system. For this purpose, the Tic Tac Toe mobile application was created, which serves as an example of the use of one of the gaming algorithms (Minimax) with a mobile device. First of all, an explanation of artificial intelligence, its definition and the individual areas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedoucí: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SONNEK, Jan. Mobilní aplikace s umělou inteligencí pro hraní piškvorek. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
OVLÁDACÍ SW ROBOTA UR3 PRO AUTOMATIZOVANÉ HRANÍ PIŠKVOREK
Anežka Blažková -
Designér formulářů pomocí Java Swing a XML
Jan Patočka -
Generování dokumentů XML schema z anotací jazyka Java
Michal Galo -
Aplikační rozhraní pro práci s XML v jazyce Java
Zdeněk Zikán -
XML dokumenty a možnosti ich ukladania
Lenka Kocáková -
Možnosti implementace značkovacího jazyka XML a jeho využití v jazyce Java při tvorbě dynamic
Václav Dvořák -
Rozhraní pro nativní XML databázi v prostředí Java
Jiří Ryba -
Digitalní podepisování XML
Martin Turek