Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě – Bc. Matěj Šimeček
Bc. Matěj Šimeček
Diplomová práce
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Optimization of online campaigns in selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit online kampaně pro vybranou firmu, otestovat jejich účinnost a navrhnout optimalizaci. V první kapitole jsou vymezena teoretická východiska online marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je představena vybraná společnost. Třetí kapitola se zabývá praktickou části diplomové práce a to zhodnocením stávající online marketingové komunikace a online kampaní firmy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create online campaigns for a selected company, test their effectiveness and propose optimization. The first chapter defines the theoretical background of online marketing communication. In the second chapter is introduced the selected company. The third chapter deals with the practical part of the thesis, namely the evaluation of the existing online marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/yfzt7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denisa Gřundělová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Unified dashboard to monitor efficiency of online campaigns
Jakub Drobil -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Daniela Víchová -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká