Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě – Bc. Matěj Šimeček
Bc. Matěj Šimeček
Master's thesis
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Optimization of online campaigns in selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit online kampaně pro vybranou firmu, otestovat jejich účinnost a navrhnout optimalizaci. V první kapitole jsou vymezena teoretická východiska online marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je představena vybraná společnost. Třetí kapitola se zabývá praktickou části diplomové práce a to zhodnocením stávající online marketingové komunikace a online kampaní firmy …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create online campaigns for a selected company, test their effectiveness and propose optimization. The first chapter defines the theoretical background of online marketing communication. In the second chapter is introduced the selected company. The third chapter deals with the practical part of the thesis, namely the evaluation of the existing online marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/yfzt7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Denisa Gřundělová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Economic comparison of online marketing campaigns: A case study in area of baby nutrition
Žaneta Šupová -
Online kampaně pro uchazeče o studium na FIM UHK
Daniela Víchová -
Návrh optimalizace kampaní online výkonnostního marketingu pro e-shop Nature Vitality
David Koller -
Online politický marketing ve volebních kampaních Baracka Obamy 2008 a 2012 (Porovnání online kampaní cílených na Afroameričany a Hispánce)
Marek HRABÁNEK -
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová