Bc. Matěj Šimeček

Master's thesis

Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě

Optimization of online campaigns in selected company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit online kampaně pro vybranou firmu, otestovat jejich účinnost a navrhnout optimalizaci. V první kapitole jsou vymezena teoretická východiska online marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je představena vybraná společnost. Třetí kapitola se zabývá praktickou části diplomové práce a to zhodnocením stávající online marketingové komunikace a online kampaní firmy …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create online campaigns for a selected company, test their effectiveness and propose optimization. The first chapter defines the theoretical background of online marketing communication. In the second chapter is introduced the selected company. The third chapter deals with the practical part of the thesis, namely the evaluation of the existing online marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denisa Gřundělová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné