Analýza marketingové komunikace ve firmě Continental Matador Rubber, s. r. o. – Marianna BOKOVÁ
Marianna BOKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve firmě Continental Matador Rubber, s. r. o.
Analysis of marketing communication of the company Continental Matador Rubber, Ltd.
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na marketingovú komunikáciu spoločnosti Continental Matador Rubber, s. r. o., ktorej vlastníkom sa v roku 2009 stala spoločnosť Continental AG Hannover. Analýzou marketingového mixu s hlavným dôrazom kladeným na marketingovú komunikáciu budú predstavené výrobky a služby, ktoré podnik ponúka, ich ceny, formy distribúcie a predovšetkým spôsoby ich propagácie. Na základe výsledkov …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the marketing communication of the company Continental Matador Rubber, Ltd., whose owner has been Continental AG HAnnover since the 2009. The main products and services, which are offered by company, their price, forms of distribution and mainly the means of their advertising, all will be introduced by the analysis of marketing mix with the emphasis on marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOKOVÁ, Marianna. \textit{Analýza marketingové komunikace ve firmě Continental Matador Rubber, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/6k56b5/.
Jak správně citovat práci
BOKOVÁ, Marianna. Analýza marketingové komunikace ve firmě Continental Matador Rubber, s. r. o.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Analysis of utilization of direct sales in Southwestern company
Ondrej SLUKA -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingová komunikácia v očnej optike
Alena Anna KALOČOVÁ -
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Viera KRIŠTÚFKOVÁ -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová