Simon Kolář

Bakalářská práce

Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion

Contemporary fast fashion marketing strategy
Abstract:
The thesis deals with current marketing strategies in fast fashion. The company Primark, which falls under the fast fashion model, has been selected to analyse the marketing strategy. It focuses on selling clothing for men, women and children as well as selling home accessories. The aim of the thesis is to analyze the marketing activity and overall performance of the selected company. The thesis concludes …více
Abstract:
Záverečná práca sa zaoberá súčasnými marketingovými stratégiami v oblasti fast fashion. Na analýzu marketingovej stratégie bola vybraná spoločnosť Primark, ktorý spadá pod model fast fashion. Zameriava sa na predaj oblečenia pre mužov, ženy a deti a tak isto aj predajom doplnkov do domácnosti. Cieľom práce je analyzovať marketingovú aktivitu a celkovú činnosť vybraného podniku. V závere práce sú priblížené …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku